piwo pszeniczne

piwo pszeniczne

Paź 22

piwo pszeniczne

Lista żywności zasadowej – Dobre przekąski dla dobrego zdrowia

Studiując listę żywności zasadowej jest pierwszym krokiem w badaniu systemu kwasowo-zasadową diety. Opierając się na tej liście, można wyróżnić poziom kwasowości i zasadowości różnych produktów spożywczych i do której grupy należą.

Ważne jest, aby pamiętać, że system dieta alkaliczna promuje spożycie wszelkiego dobrego jedzenia. Nie ogranicza Cię tylko jedna grupa żywnością lub jednym źródłem witaminy. W rzeczywistości, ta metoda diety zachęca do jedzenia różnych naturalnych produktów spożywczych w celu uzyskania właściwej wartości pH ciała.

piwo pszeniczne

Pewne naturalne produkty mogą także zawierać umiarkowane ilości kwasu więc muszą być zużyte w niewielkich porcjach. Przykłady produktów, które są umiarkowanie kwaśne są borówki, żurawiny, banany, zielone oliwki, płatki, sery, ryż, suszona fasola, orzechy, ziemniaki, ciasta, białka jaj, jajka na twardo, miód, syrop klonowy i przetwory mleczne.

Tymczasem przykłady produktów, które są wysoce kwaśne obejmują wołowinę, wieprzowinę i większość mięsa, piwo i likiery, napoje bezalkoholowe i inne napoje gazowane, kawa, soki owocowe, herbaty sztuczne dżemy i galaretki, biały chleb i wino. Ważne jest dla nas, aby utrzymać bardzo niskie spożycie jeśli nie całkowicie unikać pokarmów, które zawierają bardzo wysoki poziom kwasowości.

piwo pszeniczne

Wręcz przeciwnie, ludzie są zachęcani do spożywania pokarmów bogatych w treść zasadowym. Owoce takie jak cytryny i arbuzów okazują się być bardzo bogatym źródłem zasadowym. Inne alkaliczne formowania owoce i warzywa zawierają winogrona, kiwi, owoce męczennicy, gruszki, śliwki, ananasy, papaja, szparagi, rzeżuchy, pietruszka, seler, wodorosty morskie i inne.

Jest to na pewno powiedzieć, że większość produktów, które są bogate w treść alkalicznej pochodzą z natury, podczas gdy większość pokarmy, które są bogate w kwas zostały wstępnie przetworzone. Dlatego też, mając na listę pokarmów zasadowych i kwaśnych pokarmów będzie służyć jako przewodnik przy wyborze, co do jedzenia. Będąc bardziej świadomi naszej diecie, możemy zacząć tworzyć pozytywne zmiany o jeden krok na raz.

– autor artykułu